M/S Viking Grace 22 h -risteily 14.–15.10.

Risteilymme on 22 tunnin mittainen risteily Turusta Tukholmaan M/S Viking Gracella. Lähdemme risteilylle perjantaina 14.10. klo 20.55 Turun satamasta ja saavumme takaisin Turkuun lauantaina 15.10. klo 19.50. Laiva pysähtyy matkalla Tukholmaan, mutta maihinnousuun ei ole mahdollisuutta.

OHJELMA:

Perjantai 14.10.
klo 16–20 KolmasLinja-ravintolan kabinetti varattuna
– Tutustumista ja yhteistä ohjelmaa klo 19.00
20.55 Laiva lähtee Turusta (Turun satama)
20.55 Yhteinen Buffet-illallinen
Tämän jälkeen vapaata illanviettoa.

Lauantai 15.10.
Vapaata oleskelua ja yhdessäoloa
19.50 Laiva perillä Turun satamassa

HINTA:

Risteilyn on hinta 50 € / osallistuja (ovh. n. 80 €). Hintaan kuuluu majoitus kahden hengen A-luokan hyteissä ja Buffet-illallinen. Muut ruokailut ovat omakustanteisia.

ILMOITTAUTUMINEN:

Sitovat ilmoittautumiset ja maksuton peruuttaminen 14.9.2022 mennessä. Ilmoittautuminen ensisijaisesti lomakkeen kautta. Muussa tapauksessa soittamalla yhdistyksen sihteerille Lea Öljymäelle puh. 040 745 8486. Osallistuaksesi tapahtumaan tarvitsemme hyväksyntäsi henkilötietojesi käsittelyyn tietosuojaselosteemme mukaisesti.

Maksut viimeistään 22.9.2022 mennessä IPAA ry:n tilille FI24 5094 0020 0398 51. Odotathan, että ilmoittautumisesi on vahvistettu sähköpostitse ennen maksua.