IPAA-yhdistyksen vuosikokousviikonloppu 29.–31.10.2021

IPAA-yhdistyksen vuosikokousviikonloppu järjestetään 29.–31.10.2021 Tampereella Lapland Hotelsissa. Hotelli sijaitsee lähes Tampereen ydinkeskustassa noin kilometrin päässä rautatieasemalta. Tutustu hotelliin tästä.

Kokous ja ruokailut järjestetään turvavälit mahdollisimman hyvin huomioiden. Yhdistys tarjoaa vuosikokoukseen osallistuville kasvomaskit, joiden käyttöä suositellaan vahvasti. Kokoukseen on myös mahdollista osallistua etäyhteydellä. Muistathan tällöinkin ilmoittautua.

OHJELMA

Lauantai 30.10.
– 12.30 Lounas
– 13.30–15.30 Sääntömääräinen vuosikokous (sisältää: kahvi/tee, makea kahvileipä, smoothie ja hedelmiä).
– 15.00 hotellihuoneet saa käyttöön
– 19.00 Illallinen, hotellin Dabbal-ravintolassa

Sunnuntai 31.10.
– 12.00 uloskirjautuminen

HINNAT

Yhden hengen huone, Comfort -huone
Jäsen: 100 € / 1 vrk / hlö
Ei jäsen: 125 € / 1 vrk / hlö

Kahden hengen huone, Comfort -huone
Jäsen: 120 € / 1 vrk / 2 hlö
Ei jäsen: 145 € / 1 vrk / 2 hlö

Hintaan sisältyy Aitojen makujen buffetaamiainen ja hotellin asiakassaunojen käyttö.

IPAA-yhdistys tarjoaa vuosikokoukseen osallistuvalle yhdistyksen jäsenelle lounaan, kokoustarjoilun sekä vapaavalintaisen illallisen ravintolan listalta (sisältää pääruoan).

ILMOITTAUTUMINEN

Sitovat ilmoittautumiset ja maksuton peruuttaminen 11.10.2021 mennessä. Ilmoittautuminen ensisijaisesti alla olevan lomakkeen kautta. Muussa tapauksessa soittamalla yhdistyksen sihteerille Lea Öljymäelle puh. 040 745 8486. Osallistuaksesi tapahtumaan tarvitsemme hyväksyntäsi henkilötietojesi käsittelyyn tietosuojaselosteemme mukaisesti.

Maksut viimeistään 15.10.2021 IPAA ry:n tilille FI24 5094 0020 0398 51. Odotathan, että ilmoittautumisesi on vahvistettu sähköpostitse ennen maksua.

Mikäli haluat osallistua vain videopuhelun kautta vuosikokoukseen, lähetä ilmoittautuminen saman lomakkeen kautta. Linkki kokoukseen lähetetään sähköpostitse.