IPAA-yhdistyksen talvipäivät ja vuosikokous

Talvipäivät ja vuosikokous järjestetään 20.–22.3.2020 Jämsässä Himoksen matkailukeskuksessa.

Oletko miettinyt, millaista yhdistyksen hallitustyöskentely on? Nyt sinulla on loistava tilaisuus päästä hallituksen jäseneksi vaikuttamaan päätöksentekoon ja suunnitteluun. Uusi vuosi tuo muutoksia nykyiseen hallituksen kokoonpanoon, ja kaipaisimmekin nyt uusia ideoita, haasteita sekä erilaista näkemystä asioihin. Jos kiinnostuit, katso lisätietoja täältä.

VIIKONLOPUN OHJELMA

Perjantai 20.03.

• Majoittautuminen alkaen klo 16.00
  • Karaokea Villa Vallaton mökissä (nro 1) alkaen klo 19.00
  • Himos Areenalla esiintyy Neljä Ruusua

Lauantai 21.03.

• Lounas klo 12, Ravintola Tupa
  • Talviolympialaiset klo 14.00
  • Sääntömääräinen vuosikokous klo 15.00 Rantasaunalla, jonka jälkeen saunatila ja ulkopalju käytössämme. Kokouksen jälkeen seksuaalineuvoja Hanna Kemppaisen puheenvuoro. Saunalla myös iltapalaa tarjolla.
  • Himos Areenalla esiintyy Paula Vesala

Sunnuntai 22.03

• Mökkien loppusiivous ja luovutus klo 12.00 mennessä

MAJOITUS

Majoitumme Villa Vallaton -paritalohuoneistoissa. Yhdessä huoneistossa on majoitustilat kuudelle henkilölle. Paritalon huoneistot on helppo yhdistää yhdeksi kokonaisuudeksi välioven ansiosta (= 12 henkilöä).

Hintaan sisältyy myös pääsyliput Himos Areenalle molempiin iltoihin.

Liinavaatteet eivät sisälly hintaan (omat mukaan tai vuokraus Himokselta 15 €).

Hinta on jäsenelle 110 €/hlö/viikonloppu (sisältää majoituksen, bileliput ja ohjelmassa mainitut ruokailut)

Ei jäsenen hinta on 135 €/hlö/viikonloppu (sisältää majoituksen, bileliput ja ohjelmassa mainitut ruokailut)

Omakustanteisen buffet-aamiaisen mahdollisuus Ravintola Tuvassa.

Sitovat ilmoittautumiset ja maksuton peruuttaminen 17.02.2020 mennessä. Maksut viimeistään 10.03.2020 IPAA ry:n tilille FI24 5094 0020 0398 51. Odotathan, että ilmoittautumisesi on vahvistettu ennen maksua.