Silja Europan 22 h -risteily 9.–10.9.

On aika lähteä aalloille yhdessä IPAA-leikattujen kesken! Ota mukaan puolisosi, ystäväsi tai muu lähimmäinen ja tule nauttimaan vertaistuesta ja tapaamaan muita leikattuja risteilyn merkeissä.

Risteilymme on 22 tunnin mittainen risteily Helsingistä Tallinnaan Tallinkin Silja Europalla. Lähdemme perjantaina 9.9. klo 18.30 Helsingistä ja saavumme takaisin Helsinkiin lauantaina 10.9. klo 16.00. Aamulla on mahdollista käydä myös Tallinnassa aina klo 8.00–12.00 välisenä aikana.

OHJELMA:

Perjantaina 9.9.
18.30 Laiva lähtee Helsingistä (Länsiterminaali 2)
19.00 Yhteistä ohjelmaa konferenssitilassa
20.30 Yhteinen Buffet-illallinen
Tämän jälkeen vapaata illanviettoa.

Lauantai 10.9.
8.00–12.00 Mahdollisuus käydä Tallinnassa
16.00 Laiva perillä Helsingissä

HINTA:

Risteilyn on hinta 60 € / osallistuja (ovh. 106 €). Hintaan kuuluu majoitus kahden hengen A-luokan hyteissä ja Buffet-illallinen. Muut ruokailut ovat omakustanteisia.

ILMOITTAUTUMINEN

Sitovat ilmoittautumiset ja maksuton peruuttaminen 4.8.2022 mennessä. Ilmoittautuminen ensisijaisesti alla olevan lomakkeen kautta. Muussa tapauksessa soittamalla yhdistyksen sihteerille Lea Öljymäelle puh. 040 745 8486. Osallistuaksesi tapahtumaan tarvitsemme hyväksyntäsi henkilötietojesi käsittelyyn tietosuojaselosteemme mukaisesti.

Maksut viimeistään 12.8.2022 mennessä IPAA ry:n tilille FI24 5094 0020 0398 51. Odotathan, että ilmoittautumisesi on vahvistettu sähköpostitse ennen maksua.