IPAA-YHDISTYS RY:N VUOSIKOKOUS JA TALVIPÄIVÄT 25.3.–27.3.22

IPAA-yhdistyksen talvipäivät ja vuosikokous järjestetään 25.3.–27.3.2022 Jämsän Himoksella.

OHJELMA

Perjantai 25.3.
– 16.00 alkaen majoittuminen
– 19.00 Ryhmäytyminen
– n. 20.00 Illallinen

Lauantai 26.3.
– Halukkaat voivat mennä laskettelemaan (lounas rinneravintolassa)
– 11.00 Buffet-lounas (Tupa Kitchen & Bar)
– 14.00 Sääntömääräinen vuosikokous
– 17.00 Avantoseikkailu rantasaunalla
– Avantoseikkailun jälkeen saunomista ja rentoutumista ulkoporeammeessa rantasaunalla, jonne tilataan myös pizzat
– Illanviettoa mökissä tai Himos Areenalla

Sunnuntai 27.3.
– 12.00 uloskirjautuminen

MAJOITUS

Villa Vallaton -paritalohuoneisto, yhdessä huoneistossa on majoitustilat kuudelle henkilölle ja paritalon huoneistot on helppo yhdistää yhdeksi kokonaisuudeksi välioven ansiosta (=12 hlö).
Paritalon toiselle puolelle on varattu jo valmiiksi ulkoporeallas, joka on koko paritalon yhteisessä käytössä. Liinavaatteet ei sisälly hintaan (omat tai Himokselta 15€).

Hinta 100 €/hlö/viikonloppu (sis. majoituksen, lounaan, perjantain ja lauantain ruokailut, mökin ulkoporealtaan käytön ja avantoseikkailun)

Omakustanteisen buffetaamiaisen mahdollisuus Ravintola Tuvassa. Maksu paikan päällä.

Avaimet noudetaan Himos Centerin vastaanotosta, Länsi-Himoksentie 4, Jämsä, puhelin 020 711 9210

ILMOITTAUTUMINEN

Sitovat ilmoittautumiset ja maksuton peruuttaminen 6.3.2022 mennessä. Ilmoittautuminen ensisijaisesti alla olevan lomakkeen kautta. Muussa tapauksessa soittamalla yhdistyksen sihteerille Lea Öljymäelle puh. 040 745 8486. Osallistuaksesi tapahtumaan tarvitsemme hyväksyntäsi henkilötietojesi käsittelyyn tietosuojaselosteemme mukaisesti.

Maksut viimeistään 13.3.2022 mennessä IPAA ry:n tilille FI24 5094 0020 0398 51. Odotathan, että ilmoittautumisesi on vahvistettu sähköpostitse ennen maksua.

Mikäli haluat osallistua vain videopuhelun kautta vuosikokoukseen, lähetä ilmoittautuminen saman lomakkeen kautta. Linkki kokoukseen lähetetään sähköpostitse. Tervetuloa! ☺