Hallitus

Oletko miettinyt, millaista yhdistyksen hallitustyöskentely on? Oletko joskus jopa harkinnut olisiko sinusta hallituksen jäseneksi? Nyt sinulla on loistava tilaisuus päästä hallituksen jäseneksi vaikuttamaan päätöksentekoon ja suunnitteluun. Tämä vuosi tuo muutoksia nykyisen hallituksemme kokoonpanoon, ja kaipaisimmekin nyt uusia ideoita, haasteita sekä erilaista näkemystä asioihin.

IPAA-yhdistyksen hallitus koostuu seitsemästä henkilöstä, mukaan lukien puheenjohtaja, varapuheenjohtaja ja sihteeri. Kokoonnumme 1–3 kertaa vuodessa kokoustamaan ajankohtaisista asioista. Tarvittaessa keskustelemme myös sähköpostien ja viestien välityksellä. Hallituksen jäsenelle korvataan matka- ja majoituskulut.

Hallitustyöskentely perustuu täysin vapaaehtoisuuteen. Sen ei koskaan tulisi olla omaa elämää liiaksi kuormittavaa. Jaamme työtehtäviä hallituksen kesken tasapuolisesti, jotta työmäärä ei nouse kellään liian työlääksi.

Hallitus 2019: Jaana, Matti, Lea, Pirjo, Laura, Sofia ja Miia.

Valitsemme uuden hallituksen 12.9.2020 pidettävässä vuosikokouksessa yhdistyksen syyspäivien yhteydessä. Päästäksesi hallitukseen ei ole välttämätöntä olla paikalla itse vuosikokouksessa. Lähetä viestiä alla olevan lomakkeen kautta ja kerro halukkuudestasi päästä hallitukseen sekä esittele hieman itseäsi (nimi, ikä, missä asut, oletko töissä jne.) Jos hallitukseen on enemmän halukkaita kuin on paikkoja, pidämme vuosikokouksen yhteydessä äänestyksen, jolla valitsemme kokoonpanon.

Jos jokin asia hallitustyöskentelyssä jäi vielä askarruttamaan, niin laita viestiä oheisen lomakkeen kautta ja hallituksen jäsen vastaa sinulle mahdollisimman pian.

Lomakkeen kautta lähetyt viestit tallentuvat rekisteriin, jossa niitä säilytetään tulevaan vuosikokoukseen saakka. Rekisteriä ei käytetä muuhun tarkoitukseen kuin hallitustyöskentelystä kiinnostuneiden selvittämiseen. Kaikki tiedot poistetaan viimeistään syyskuun 2020 loppuun mennessä. Tietoihin pääsee hallituksen jäsenistä Miia Hallström sekä tarvittaessa joku muu hallituksen jäsen. Emme jaa tietoja eteenpäin kolmansille osapuolille. Muussa tapauksessa käsittelemme tietoja samalla tavalla kuin tapahtumarekisterissä