IPAA-Yhdistys ry

ileal pouch anal anastomosis

Talvipäivät ja vuosikokous 2016

Tänä vuonna IPAA:n talvipäiviä vietettiin Kuopiossa Rauhalahden kylpylähotellissa 11.3.-13.3.2016. Vaihtelun vuoksi paikaksi valittiin jokin muu kuin tuttu ja turvallinen Jämsän Himos. Paikkavalinta toi mukanaan uutta porukkaa sijainnin sekä ohjelmasisällön myötä.

Viikonlopun sää oli viileä, mutta se ei menoa haitannut. Osallistujilla on mahdollisuus käydä pulikoimassa kylpylässä, osallistua kurlaukseen sekä nauttia Rauhalahden iltaviihteestä.

Tämä vuotisessa vuosikokouksessa puhalsi uudet tuulet! Hallitus meni uusiksi lähes puolella jäsenistä ja puheenjohtaja vaihtui. Pirjo Kosonen oli valmis lahjoittamaan puisen vasaran seuraavalle ja näin ollen Jaana Hetejärvi aloitti taipaleensa IPAA-yhdistyksen uutena puheenjohtajana. Jaanalla on jo parisen vuotta takana hallituksen jäsenenä, joten täysin uutena hän ei hypännyt muun porukan sekaan. Varapuheenjohtajana jatkaa edelleen Matti Peltoniemi ja sihteerinä Lea Öljymäki. Edellisvuoden hallituksen jäsenistä jatkavat myös Sofia Pekkarinen ja Miia Hallström. Uusina jäseninä saimme joukkoomme miesvahvistusta Jone Hännisestä sekä Juha Kemppaisesta. Varajäseninä toimivat Erkki Asuinmaa, Reijo Janhunen, Irene Eino, Teija Kalinainen, Pekka Pohjola ja Jessica Lindström.