IPAA-Yhdistys ry

ileal pouch anal anastomosis

Yhdistyksellä uudet nettisivut!

Yhdistyksen nettisivut on vihdoin uusittu! Vanhat sivut eivät enää vastanneet nykyajan vaatimuksia, joten yhdistyksen toiminnan jatkumisen kannalta oli ehdottoman tärkeää saada sivut päivitettyä tähän päivään.

Uusien sivujen perustana olivat helppokäyttöisyys, toimivuus niin tietokoneilla kuin mobiililaitteilla sekä tarpeellisen tiedon välittäminen kaikille IPAA-leikatuille ja yhdistyksen jäsenille. Nettisivujen ulkoasun haluttiin ilmentävän yhdistyksen jäsenten iloista asennetta sekä hyvää yhteishenkeä.

Uusia nettisivuja tullaan päivittämään ahkerammin, niin tulevien tapahtumien kuin muiden tarpeellisten uutisten osalta. Seuraamalla ajankohtaista-osiota pysyt ajantasalla yhdistyksessä tapahtuvista asioista.

Muistathan osallistua myös sivuillamme olevaan kyselyyn! Kysely on suunnattu kaikille IPAA-leikatuille jäsenyydestä huolimatta. Yritämme kartoittaa muun muassa toiveita tapahtumien sijaintiin ja sisältöön liittyen sekä toiveita yleisesti ottaen yhdistyksen toimintaan. Kyselyssä voit myös kertoa mielipiteesi uusista nettisivuista. Kaikki palaute on tervetullutta!

Kyselyyn pääset tästä!

– Miia / hallituksen jäsen