IPAA-Yhdistys ry

ileal pouch anal anastomosis

IPAA-yhdistys ry:n Talvipäivät ja vuosikokous 22.–24.3.2024 Jämsässä Himoksella

IPAA-yhdistys ry kutsuu sinut vuosikokoukseen ja talvipäiville. Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Perjantai 22.3.
klo 16.00 Saapuminen mökeille
klo 19.00 Illallinen Tupa & Bar Kitchenissä
Illallisen jälkeen ryhmäytymistä
Vapaata illanviettoa

Lauantai 23.3.
klo 12.00 Moottorikelkkakoulu
klo 15.00 Vuosikokous

Tämä on samalla kokouskutsu. Kokouksessa käsitellään vuosikokoukseen kuuluvat sääntömääräiset asiat kuten valitaan hallituksen puheenjohtaja ja jäsenet sekä tilin-/toiminnantarkastaja, vahvistetaan tilinpäätös ja käsitellään vastuuvapauden myöntäminen. Vuosikokouksen jälkeen uusi hallitus pitää järjestäytymiskokouksen mökillä.

Illalla vapaata illanviettoa esim. rentoutuen poreissa ja saunassa, lautapelaillen tai vaikka HimosAreenan tansseissa.
Mahdollisuus tilata Kotipizzaa yhteiskuljetuksella.

Sunnuntai 24.3.
klo 12.00 Mökkien luovutus

HINNAT

Yöpyminen 6 hengen Villa Vallaton -mökeissä TAI yöpyminen 2 hengen huoneessa HimosHotellissa

Hinta 130 € / osallistuja

Hintaan sisältyy majoituskustannukset, perjantai-illan illallinen, moottorikelkkakoulu, porealtaiden käyttö mökeissä ja mökkien loppusiivous.

Huom. Hotellihuoneita on varattu vain rajallinen määrä. Hotellissa ei saatavilla aamupalaa.

ILMOITTAUTUMINEN

Sitovat ilmoittautumiset ja maksuton peruuttaminen 21.2.2024 mennessä.

Ilmoittautuminen ensisijaisesti verkkolomakkeen kautta:

Muussa tapauksessa soittamalla yhdistyksen sihteerille Anssi Roivaiselle puh. 044 361 9284.

Maksut viimeistään 15.3.2024 mennessä IPAA ry:n tilille FI24 5094 0020 0398 51. Odotathan, että ilmoittautumisesi on vahvistettu sähköpostitse ennen maksua.

Tervetuloa IPAA-yhdistyksen vuosikokoukseen Jämsään! ☺

Lisätietoja myös Ipaa ry:n puheenjohtajalta Lauralta: laura.alakorpi@gmail.com 040 8328861