8.–10.6. Finnilcon kesäpäivät

Lomakeskus Revontuli, Hankasalmi

Kesäpäivät on vapaamuotoinen virkistystapahtuma avanne- ja vastaavasti leikatuille ja anaali-inkontinenssipotilaille ja heidän läheisilleen. Viikonlopun ohjelmassa on vapaan seurustelun ja tutustumisen lisäksi ohjattua virkistystoimintaa sekä avannetarvikkeiden näyttely. Tänä vuonna tapahtumaa vietetään Keski-Suomessa Lomakeskus Revontulessa kauniin järvimaisen äärellä.

Viikonlopun ohjelma

Perjantai 8.6.
klo 19 makkaranpaistoa ja seurustelua kodalla. Mahdollisuus lähteä Hangan lavan tansseihin.

Lauantai 9.6.
klo 11-15 lounasta tarjolla
klo 11-12:30 avannetarvikenäyttely
klo 12:30 kesäkisat, joissa lajeina mölkky, tikanheitto ja frisbeegolf
klo 13 ohjattu kanoottiretki etukäteen varanneille
klo 18 päivällisbuffee
klo 19:30 keilaus

Sunnuntai 10.6.
Aamupala, mökkien siivoukset ja kotiin lähtö. Huoneiden/mökkien luovutus klo 12:00.

Lisätiedot ohjelmasta

Ohjattu kanoottiretki

Lomakeskuksen ohjaamalla 2 tunnin kanoottiretkellä käydään läpi melonnan perusteita nautiskellen kauniista järvimäisemasta. Melontaretki alkaa ja päättyy lomakeskuksen rantaan. Matkaa taitetaan n. 8-10 km ryhmän vauhtihalusta riippuen. Melontakalustona on kahden hengen intiaanikanootit.

Retken hinta on 28€/hlö sisältäen varusteet, vakuutuksen ja opastuksen. Tarvittava vaatetus on sään mukainen ulkoiluvarustus.

Majoitus

Majoittuminen tapahtuu omakustanteisesti Lomakeskus Revontulessa, jossa on tarjolla yhden ja kahden hengen hotellihuoneita sekä erikokoisia mökkejä isommille porukoille. Hotellihuoneen hintaan sisältyy buffet-aamiainen sekä iltasauna, mutta mökkimajoituksen aamiainen kustantaa 10€/hlö/aamiainen. Lomakeskukselta saa mökkeihin liinavaatteet hintaan 10€/hlö. Mökkeihin on myös mahdollista ostaa lisäpalveluna siivous, joka kustantaa 55€/mökki.

Hotellihuoneet:
2 hh huone pe-su 98€/hlö, pe-la 52,50/hlö, la-su 52,50€/hlö
1 hh huone pe-su 150€, pe-la 80€, la-su 80€

Mökkimajoitus:
Lomamökit 4-6 hlö, Pikku-Karhu ja Aurora:
pe-su 300€, pe-la 165€, la-su 165€

Lomamökki 6-8 hlö, Iso-Revontuli:
pe-su 370€, pe-la 185€, la-su 185€

Ruokailut

Ruokailu tapahtuu omakustanteisesti lomakeskuksella tai mökissä. Lomakeskuksen ruokailujen hinnat:
– lounas noutopöydästä la 10,90€/hlö, su 12,90€/hlö
– päivällinen noutopöydästä pe 16€/hlö, la 25€/hlö

Miten pääsen paikalle?

Lomakeskus Revontuli sijaitsee osoitteessa Revontulentie 1, 41500 Hankasalmi (navigaattori saattaa löytää paremmin vanhan katuosoitteen Ysitie 1543). Paikalle pääsee auton lisäksi junalla tai bussilla. Hankasalmen juna- ja linja-autoasemalta on matkaa lomakeskukseen vähän alle 5 kilometriä. Kimppakyytimahdollisuuksia voi kysyä omasta jäsenyhdistyksestä.

Ilmoittautuminen viim. 7.5.

Kesäpäiville ilmoittautuminen onnistuu helpoiten sähköisellä lomakkeella tästä. Ilmoittautua voi myös olemalla yhteydessä järjestösihteeri Annukka Ylisaareen, p. 040 716 9080, annukka.ylisaari@finnilco.fi.

Huom! Jos majoittaudut mökissä, ilmoittautumisen yhteydessä tulee ilmoittaa samassa mökissä majoittuvien henkilöiden nimet.

TULOSSA

Pikkujouluristeily loppuvuodesta. Tarkempi aikataulu ja lisätiedot myöhemmin.