Jäsenedut

IPAA-yhdistyksen tehtävä on toimia leikattujen parhaaksi – mitä enemmän meitä on, sitä vahvemmin äänemme kuuluu. Jäsenenä pääset halutessasi vaikuttamaan asioihin sekä osallistumaan virkistystoimintaan ja saat uusia ystäviä. Yhdistyksen toimintaa kehitetään jäsenistön tarpeita kuuntelemalla.

ostomy_cardAvannekortti

Jäsenetuihin kuuluu avannekortti, jonka tarkoitus on helpottaa inva-wc-tiloihin pääsyä ja turvatarkastuksia matkustaessa. Kortin takapuolella olevassa tekstissä kerrotaan suomeksi ja englanniksi, että kortin omistajalle on tehty avanne- tai vastaava leikkaus, joka voi vaatia erilaisten hoitotuotteiden mukana kuljettamista ja inva-wc-tiloihin pääsyä. Kortissa  pyydetään tekemään turvatarkastus hienovaraisesti.

Finnilco-lehti

Jäsenille postitetaan kotiin Finnilco-lehti, jossa välitetään ajankohtaista tietoa yhdistyksen toiminnasta sekä avanne- ja IPAA-leikkauksiin ja anaali-inkontinenssiin liittyvistä asioista. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa.

Jäsentiedotteet

IPAA-yhdistys lähettää ajoittain jäsenkirjeitä, joilla tiedotetaan muun muassa lähiajan tapahtumista.

Finnilcon uutiskirje

Finnilco julkaisee sähköisen uutiskirjeen noin neljä kertaa vuodessa. Uutiskirje toimitetaan sähköpostilla Finnilcon jäsenyhdistyksiin kuuluville jäsenille ja muille uutiskirjeen tilaajille.